Usui arkadaşım benimle aynı dönemde doğum yapmıştı o direk tam yatış özelliği olan baston araba aldı Oda rahat etti ilk başlarda hep tam yatış kullandı yatak gibi oldu zaten şuan 3,5 yaşında hala kullanıyor aslında sizin nasıl istediginize bağlı ben pusetli tercih ediyorum çünkü oto koltuğu muamelesi de görüyor Aynı zamanda