Sunactn35 Kzılar yarın nst bağlicak doktor açmı gidilcek tokmu bi yerde okumuştum yemek yedikten 2 saat donra diyodu var mı bi bilginizz bu satte doktora yazamadım da
Duyulurum Sunactn35 açlık ya da tokluk gerektiren bir tahlil değil ama bebeğjniz ne yediğinizde daha çok hareketleniyorsa ondan yiyin bence. Ben vişne suyu içiyordum:)
nevzatbaskomser Sunactn35 Bana tok musun diye sormuştu ama sonra da bebek hareket ederse nst süresi uzar dedi. Yani bebek hareketiyle ölçüm nst olmuyor bebek sakin olunca kalp atışı ve sancı daha net görünüyor cihazda. Bence normal tokluk yeterli olur, çok hareketli olmasına gerek yok
busraaa2 Tok gidilmesi gerekiyor hatta daha çok hareket etsin diye çikolata yiyorum. Oradaki görevli ne zaman yedin diye sormuştu, yarım saat önce yedim deyince buraya girmeden beş dakika önce ye dedi
Sunactn35 Duyulurum hmm bizimkide vişne suyunu seviyo bende öyle yapim yiyip içip gidiyim zaten yakın hastane 🤣
Rabia-- Kesinlikle tok gidilmeli dr öyle söylüyor tam kapıdan içeri girmeden bi çikolata bi vişne suyu için tavsiye ederim dr um söylemişti
Gulnazzz Tok gitmeniz gerekiyor ve en az 1 şise da su içmelisiniz . Tuvalete girip gelin demişlerdi bana . Vişne suyu yada çikolata tarzı haraket ettirecek bişey yiyin mutlaka haraketler sayılıyor çünkü .
Gulnazzz Hiç haraket etmemişti karnımı baya sallamıştı kadın uyansın diye biraz da uzatmıştı hatta muaneyi
Visal95 Sunactn35 daha iki gün önce devlete gittim. Nst odasının kapısında tok gelin yazıyordu ıkı kere yazmıslar. Kac dakika önce onu bilmiyorum ama