Beyza12345 evet canım hamilelikten hamileliklere hızlı kalp atımı oluyor buda çarpıntıya sebeb oluyor ama dikkat et eğer tansiyon yüksekliğin varsa o zaman sıkıntı oluyor tansiyonunu kontrol et yoksa benim kalbim hep 130larda atıyor su sıra hastaneye bile gittim normal dedi doktor tansiyon yüksek olmadığı sürece sorun yok