Merhaba. Ben yaklaşık 2 buçuk hafta önce öğrendim hamile olduğumu ve ilk hamileliğim. İstiyorduk ama yine de şok oldum birkaç gün anlayamadım ne yaşadığımı tuhaf bir duygu. Ben ilk zamanlar olabilecek risklerden bir de açıkçası daha kendim bile tam olarak idrak edememişken hiç duyurmak istemedim. Eşim çok heyecanlı nerdeyse herkese söyledi. Sorum şu eşim hariç kimseyle hamileliğimle ilgili konuşmak istemiyorum hatta birilerinin bana konuyla ilgili bir şeyler demesi iyi niyetli tavsiyeler vermesi bile hiç hoşuma gitmiyor konuyu kapatmak istiyorum. Bugün çalıştığım yerde iş arkadaşım plansız mı oldu hani istemiyor muydun çok durgunsun falan dedi ekstra moralim bozuldu, halbuki çok mutluyum. Sadece paylaşmak istemiyorum şuan sanırım, bir de daha yeni olduğu için korkuyorum. Yani tam olarak da anlatamadığım duygular içerisindeyim umarım anlayan çıkar. Sizce normal mi bu durum 🙄