2 gün regl gecikmem var reglim çoğu zaman düzenli ama bazı aylarda 1-2 gün erken ya da geç olduğumda oluyor. Bu ay ne regl belirtim ne de gebeliğe dair bir belirtim var . SAT ‘ im 8 nisan . Ne zaman test yapmam gerekir idrarda ne zaman belli olur. İnternetten gebelik hesaplamasına baktığımda 4 hafta 5 günlük gözüküyor doğru mu yanlış mı bilmiyorum bilgi verir misiniz ne zaman test yapmam gerektiği konusunda