Doğumdan önce değil bildiğim kadarıyla bir şişe suya meryem suresi,Felak nass, ayetel kürsü okunuyormus sonra sancin başladığı zaman bir kaba o su dökülüp otu içine koyuyormusuz ve hamile olan kişi o sudan iki üç kasik içiyormuş daha sonra ot açılmaya başladıkça rahimde açılıyormuş doğum bittikten sonra ot sudan cikarilmais gerekiyor ot kuruyup kapandikca rahimde toparlaniyormus bildiğim kadarıyla böyle bende Bi kaç güne hazır educem inşallah