Bende 20 li haftalarımdan beri aynı şekildeyim. Çatı kemiği ağrısı iç bacak ağrısı derken şimdi 37+1 olduk. Hala daha ağrılar devam ediyor magnezyum da kullanıyorum ama hiç faydasını göremedim. Son zamanlarımız olduğu için ağırlıkla birlikte ağrılar daha da artıyor gece sağdan sola dönemiyorum evden çıkıp markete gidemiyorum gitsem de kan ter içinde yeminler tövbeler ede ede geliyorum 😂