cherry_blossom Kızlar yenidoğan hediyelik için anahtarlık yapmayı düşünüyorum sizce fikir nasıl ? Bir de fikir iyiyse hangisi olmalı şapka mı yıldız mı :) ![ https://mutluresim.com/images/2023/05/11/nngbTU.png]
cherry_blossom Deletedmom_43 😅 ailelere ve bir kaç eş dosta yapacağım çok olmayacak o yüzden diye düşünüyorum ama görcez 😅 daha 3 ayım var yavaş yavaş yaparım diye düşünüyorum 🙈
Deletedmom_43 cherry_blossom Yaparsın çok tatlı bir fikir verdin bana da. Ben de bunu deneyebilirim. ☺️