Kızlar selam. Nasıl geçiyor hamileliğiniz. Kızlar siz ulturasonsa baktirdiginizda kese ve bebek o YouTube-də olanlar gibi büyük mu ya onlar çok fazla mı yaklastiriyorlar. Bu gün doktordaydim mesaneme bakıyorlardı gözüktü o zaman bebeğimde gözüktü o buyurmuşdu ama kese sanki biraz küçüktü. Doktor haftasını sordu dedim birşey demedi güzel dedi. Sizde nasıl kese küçük mu ?