Kızlar bebeğim 2 aylık çok gaz sancısı çekti ağlama krizleri vs asla susmuyordu.annem hep nane ver ben size hep veriyordum noldu size hepiniz iyiydiniz böyle olmaz diyordu önceleri dinlemedim annemi kızdım olmaz bebek o felan diye ama baktım olacağı yok verdim ve bebeğim çok şükür kendine geldi gaz krizlerine girmiyoruz çok şükür belki size de faydası olur diye yazmak istedim hiçbir anne evladının kötülüğünü istemez büyükleri dinlemekte fayda var