Merhabalar başına böyle bir şey gelen varsa yardımcı olabilir mi aklım takıldı. Ben şu an 39+2 günlük hamileyim bu zamana kadar hiçbir sıkıntımız yoktu ama bu haftaki kontrolde doktor karın çevresi büyüklüğü sınıra dayanmış dedi, şimdi 1 hafta sonra gel geldiğinde bir cm bile büyümüş olursa sezeryana alırım yoksa da 1 hafta daha bekleme süresi olur dedi. Ben sezeryandan çok korkuyorum 😔😥 Bu zamana kadar elhamdülillah hiçbir sıkıntımız yoktu şimdi böyle duyunca moralim bozuldu başına böyle bir şey gelen var mı acaba?