Beyicee Kızlar ilk gebelıgım park besık almayı dusunuyordum ama bir yakınımız ahsap besık var elimde kullanmak istersen al dedi kullanıslı oluyormu kararsız kaldım anne yanına kucuk bir sallanan beşik alıcam zaten
Deletedmom_43 Beyicee Benim beşiğim ahşap 60*120 cm beşik ve memnunum. 4-5 yaşına kadar da rahat kullanılır. Park beşik hakkında pek fikrim yok.
symag Beyicee park beşiği kızım sevmemişti anne yani aldık gulbebe tekstil diye Instagram’da bir yerden içinde yastığına kadar herşey vardı güzel geldi
Yaren6060 Beyicee vallaha bana herkes parl beşşik önerdi diğerleri bir süreden kullanılmıypr parl beşik her yere gidiyor rahat dediler ve cidden öyle
Azra00 Beyicee bende beşik arayışındayım bebeği olan kime sorsam arkadaşlarımdan park beşik al diyor bende park beşik beğenmiyorum çok basit geliyor ahsap beşik ler hoşuma gidiyor ama park beşik alıcam sanki bebeğin rahatı için
Beyicee symag küçük bir tane sallanan anne yanlarından alıcam muhtemelen 7 8 ay kullanırım daha sonrası ıcın ahsap ne kadar kullanıslı olur kararsızım
Deletedmom_43 Vivense’den almıştım. Linkini de bırakayım. https://www.vivense.com/pembe-oergue-ile-dogal-karyola-bebek-besigi-modeli.html
Yaren6060 Azra00 park beşi şöyle bir avantajı var pikniğe tatile gittiğin zaman bir çekiyorsun her yerde ve anne yanı olduğu için bebekle temasın oluyor yatağa sıfır oluyor bence en rahat şey bem aldım
Azra00 Yaren6060 evet canım herkes onu tavsiye ediyor zaten bide eşimde bende aileden çok uzakta başka sehirde görev yapıyoruz izinde falan en azından bagaja koyup götürme şansım var aile evine siz hangi model tercih ettiniz park beşik de ben elele madre araştırdım biraz
Yaren6060 Azra00 bende tainci insanım en kullanışlısı ben e bebekten alımıştım anne yanı parl beşik yatagı filan uyguna geldi bana baya indirim vardı
Beyicee Cok kararsızım ben de park besık almayı dusunuyordum ama tanıdıgımız elımde ahsap besık var temız al kullan diyince bir süre işimi görürmü kararsız kaldım zaten dediğim gıbı kucuk bır besık alıcam anne yanına sallanan .