Kızlar 38+5’im bugün çatı muayenesi oldum 2 cm açılma var bebek çok güzel aşağı inmiş kafasına dokunuyorum neredeyse dedi doktor. Biraz zorladığı için canım acıdı, hastaneden geldiğimden beri de yaklaşık yarım saatlik aralıklarla vuran sancı ve kasılmalarım oluyor(bugüne kadar hiç sancım dahi yoktu neredeyse). Çatı muayenesinden dolayı mıdır yoksa doğum sancılarım mı başladı sizce🥲