Bet1 sedaaktas18_ 3 hafta ileri geri durumu olmadıkça normal karşılanıyor. Benimki de bir hafta önde şeker yuklemen normal çıktıysa suyunda fazlalık yoksa normaldir.
DuyguMetehan5864 Kızlar benimde 2 hafta önden gidiyor usg ye göre 29 hafta son adet tarihime göre 27 hafta bizim doğumlar neye göre hesaplanacak acaba ya
PrensesAnnesi- O da bişey mi bacım 3 hafta önden gidiyodu serseri kızım 37. Haftamda ikizlere hamile gibiydim suyumda fazlaydı kızçem 4 küsür kiloydu benim de boy kısa damacana gibi geziyodum ortalarda 37+4 sezaryenle aldılar kızı 😁 hiçbişey olmuyor merak etme
Kubra1demirlikaya- Benim de 1 hafta önde gidiyor ama gelişmemesinin iyidir diye düşünülebilir kötü giden bir durum olsa doktorumuz söylerdi ferah olun 🌸
DuyguMetehan5864 Peki önden giden haftalarda doğum tarihi nasıl oldu son adet gününe göre mi usg ye mi
Hanife_15 Benim bebegim de 2 hafta ilerde gidiyordu doktor bebekte seker olabileceğini söyledi normalde gununden ileride giden bebek se seker oluyormuş öyle demisti
incitanesi__ Benim kızımda 13 gün önden gidiyo ve şeker yok bir sıkıntı yok çok şükür , doktorda normal dedi içim rahat 🌺🥹 Yeterki sağlıklı olsunlar