Bu gune kadar olur ya , zamani var diyordum, takmiyordum , guclu gibi davraniyordum, dusunmuyordum , aglamiyordum hatta. Olucak ya diyordum surekli. Bu aksam cok zayif dustum, artik icim dayanmadi , uzulmemeye calisiyordum. Ama artik dayanamiyordum, bu aksam patladim ve surekli aglayasim var. Cunku yasadigim imtihan cok agir gelmeye basladi, surekli dua ediyorum, rahatliyorum. En son 2021 de kimyasallarimi yasadigimdan sonra hamile kalamadim. Bazen diyorum acaba Anne olmayacakmiyim? Zaman su gibi akip gidiyor…. bana dua edermisiniz tam da cuma gecesine denk geliyor?