Zhde52_17 bana da detaylı ultrasonda beyninde kist olduğunu söylemişti doktor. Kendi doktoruma götürdüm raporları. Bazı gebeliklerde olabilir 24-28. Haftada kaybolur dedi. Ve gerçekten de kayboldu kistler. Bu kistler tek başına bebeğin hasta olduğunu sendromlu olduğunu göstermez. Her gebe kadar risk var demişti. Başkaca belirtilerin de olması gerekiyor demişti doktorum.
Neticeten kistler kayboldu şükürler olsun. Şimdi 39+6 dayız. Doğumu bekliyoruz. Hiç kafana takma dert etme. İnşallah senin bebişin de sağlıklı bir şekilde doğar ❤️❤️❤️❤️