Gamzenurercn hayırlı olsun. sağlıkla büyütün bebeğinizi 🌸 hareketi yavaşladığı için erken oldu dediniz, siz mi yavaşladı diyip gittiniz yoksa nst de filan mı çıktı? Benimde 1 haftam kaldı ve akşamdan beri sanki hareketleri zayıfladı gibi ondan soruyorum. İlk gebeliğimde böyle bişey yaşamadığım için kestiremiyorum normal mi değil mi