4mevsim_1anne canim ben çalışmıyorum evdeyim genel de 3 aylik lens alıyorum temizligine onem veriyorum ve en az 6 7 ay kullanabiliyorum hatta optikcim yirtilmadigi ve batmadigi sürece kullanabilirsin hoc bir zararı yok demişti lens daha mantıklı eşini ikna et bence psikolojik olarak iyi hissettiriyor