Tup bebekle 8 yıl sonra ikizlere hamile kaldm dün detayli ultrsonda rahim açıklgi farketti doktor acil serklaj oldm yarn 24 haftalk oluyorm doktor başarlı geçtigni yürüyüp hareket edebilecegimi soyledi ama ben korkuma yatyorum sürekli okadar kötüymki psikolojik olarak onları kaybetmekten çok korkuyorum sürekli aglıyorum hareketlerini hissettikçe daha çok üzülüyorum korkuyorum çok zor nasip oldu yeterki kucagımza alalm saglıkla nolur bana yardm edin kötüyüm çok kaybetme korkusu riski bambaşka bişeymş allaah yaşatmasın kimseye varmı benim gbi olup yavrularnı kucagına alan umut olun bana nolur deliricem üzüntüden