Kızlar 32 haftalığım diş ağrım var dişim iltihap olmuş ve kırılmış ağrı yoktu bi anda başladı 4-5 gündür berbat diş hekimine gittim malesef Şuan bişey yapamayacağını doğuma kadar sabretmem gerektiğini söyledi. Sarımsak ezdim koydum yok annem kekik dedi yaptım ağrıyı geçiriyor ama yine sonra başlıyor tuzlu suyla gargara da yapıyorum rahatlatıyor aslında başka neler yapabilirim artık kafamı duvarlara vurucam 😥