Balbebek012 acemi1annee zaten en güzel isimler kız isimleri 🥰 Elif Zeynep Ece Eda Beril Aysu Alin Lina Bu isimler bence çok güzel 🥰
iremmm1919 acemi1annee 2 oglumm var hep bir kızım olursa Mila koyacağım dedim şimdi 3. Ye hamileyim inşallah bende senin gibi bir gün müjde veririm 😊 Mila isminde ne kadar bebek tanidiysam uslu 😊😊
acemi1annee iremmm1919 aaa masallah insalalh kizdir bebeginiz rabbim evlatlarinizi size bagislasin mila ismini de kuraya ekleyeceğim 😌