Amaan nazar değmesinnnn diyerek başlamak istiyorum oğlum 6 ay 23 günlük alttan iki dişi jilet gibi çıkmış tek sıkıntımız bu ara sadece geceleri 2 saatte bir kalkmak buda dişten mi bilmiyorum onun haricinde birşey hissetmiyorm kolay mı geçiyor sizce?Yoksa yolun başındamıyız?