shlmv22 Kızlar iyi akşamlar🥰 Hep buraya yazacağım zamanı bekledim ve o güm geldiii💜 Sürpriz bir doğum oldu 36+6 günlüktük ay sonu doğum olacaktım zaten ama bugün sabah kalktığımda az bisey kanamam olduğunu farkettim doktorumu aradım hemen gel bakalım dedi. Direkt geldik öncelikle NST ye bağlandım normal çıktı herşey doktorum alttan muayene etti en çok korktuğum şeydi o çatala yatmak demekki hiç kaçış yok yine yattım. Doktorum kanamamın başladığını acil doğuma girmem gerektiğini söyledi çok panik yaptım çok şükür çantalarım hazırdı ama yanımda getirmemiştim hiç beklemiyorduk daha küçüktü o an ki duygularımı anlatmam mümkün değil.. Hemen dosyam oluşturuldu eşim çantaları almaya gitti bu sürede hemen yakındı kayınvalidem ve annem geldiler. Anestezi verileceği için biraz aç olmam gerekiyormuş hemen damar yolu açıldı 2 saat beklememiz gerektiğini söylediler yatışım yapıldı ilk doğumum bebeğim erken geliyor ne yapacağımı bilemiyordum. Doğum zamanı geldi çattı ve en heyecanlı an başladı benim için ameliyathane öncelikle çok soğuk geldi korkudan mu heyecandan mı bilemiyorum bir an da terlemeye başladım ama doktorum ve ekip harikaydı beni sakinleştirdiler iğneden çok korkan ben belimden iğne oldum şaka gibi😅 Ama gerçekten bunu sizi rahatlatmak için demiyorum ufacık bir sinek ısırığı saniyesinde bacaklarıma sıcak bi su indi sanki hiç bisey hissetmedim ama hiç bisey dokunduklarını az bisey hissettim ama kesinlikle ağrı yok benim bebeğim biraz asagıya inmiş diye bastırdılar sadece çıkarırken hafif ağrıdı oda çok normalmiş 10 dk içinde bebeğimin sesini duydum o ağlayınca herşeyi unuttum ben ondan daha çok ağladım🥹çok korkuyordum ama maşallah çokta zayıf olmadı 2950 gram doğdu çok şükür ama yinede hafta olarak küçük olduğu için gözetime almak istediler ben bebeğim olmadan odama geldim ağrım başladı ama ağrımı bile düşünemiyorum acaba ne olacak gelecek mi küvezde cok kalacak mı derken 2 saat sonra bebeğim değerleri normal çıktı ve geldi yanıma çok şükür ağrıyı sızıyı herseyi unuttum kızlar kokusu dünyaya bedel zaten hemşire kızlar cok iyi yönlendiriyorlar sağolsunlar cok şükür sütümde geldi emzirdim de şuan ağrılarım başladı ağrı kesici vurdular 1 saat sonra da yürümeye başlayacağım inşallah size yatağımdan yazıyorum anneler gününe yakın bir zamanda ben anne oldummmm darısı sizlere olsun inşallah 😘💜❤️🧿🧿♥️🌸🌼
Kardelenmrcmk shlmv22 🙏🙏 çok şükür iyi olmanıza sevindim 🌸 perşembe günü Bnde sezeryan olucam çok korkuyorum 😓
iremasmahan06 shlmv22 sizde de ertesi gun bulamti ve bas ağrısı oldu mu dun sezeryan oldum bnde ve bugun yataktan kalkamıyorum bulanti dan ve bas boyun agrisindan
eeccm iremasmahan06 10 gun once bende spinal sezeryan oldumm bas ve boyun agrim cok oldu kahve icmek cok rahatlatti doktorum soyledi sizde icin gercekden ise yariyor
iremasmahan06 eeccm suan boyun agrisindan kafami haraket ettiremiyorum o yuzden de surekli yatmak zorunda kalıyorum
Kkubra91aktas iremasmahan06 benim de öyleydi boyun fıtığı oldum sandım bi ara hayatım da yaşamadığım ağrıydı gerçekten 😟 çok kahve tükettim ama nafile en son artık kas gevşetici içtim oh be dünya varmış dedim resmen sonrasın da ağrım olmadı daha da 11 gün oldu doğum yapalı da
iremasmahan06 Kkubra91aktas benimde oyle hicbir sey yapamıyorum kalkamıyorum bile deneyegim kas gevşetici cok teşekkürler insallah faydasi olur
Buseee26 Ne güzel 🥰 Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah ♥️ benimde ikinci doğum olacak, şuan 34+2 deyim. İlki çok zor olduğu için bunu sezeryan istiyorum ama çok korkuyorum 😔 özellikle doğum sonrası sancı ağrı sızı dan.