mylifemyworld suni sancı ölüm gibiyse eğer ölenler nasıl yorum yapabiliyor??? Konuşabiliyor mu ölenler ben bilmiyorum da? Bacım Allah aşkına lütfen kimseye kulak asmayın. Evet zor suni sancı ama son zamanları, en son açılma zor. Belki onu bile hissetmeyeceksin ağrı eşiğin çok yüksek belki? Bir anda paatttt diye yüklenmiyorlar ki sana suniyle. Az az veriyorlar duruma göre yükseltir ya da ilk başta alttan fitille başlayan da var. Ben kendi sancımın yanında suniyi serum olarak aldım. Bazı anları zor ama geçti gitti Allah o gücü kuvveti veriyor. Sancı gelince odaklanmak gerek. Ben sancım gelince yere eğilip hafif ıkınıyordum.