Bahar_22 benimde 19 mayıstı sezeryan günüm fakat kanamam oldu plesanta toplanmış yüksek tansiyonum var ilaç kullanıyodum doktorum bekleyemedi ciğer geliştirici iğne oldum 3 saat sonra doğuma aldı tansiyonum 14/9 düşmedi baya panik yaptım kulaklarım duymadı sonra toparladım geenel yapmadılar ama genel olsa daha iyi aşırı baş ağrısı çekiyorum günlerdir erken oldu doğumumda adete göre 37 hafta ama bebek ölçüleri 34de kalmıştı tansiyomdan gelişmedi