Öncelikle yumuşatıcı önerilmediği gibi gerek yok. Ben granül sabunla yıkıyorum. Önce suda eritiyorum sıvı deterjan gibi sonra makineye ekliyorum direkt makineye atınca hemen çözülmüyor ve kıyafete yapışmıyor. Ben çift durulama yapıyorum garanti olsun diye. Bugün denedim hiç kıyafetlere yapışmamış