bskts26 10+2 haftalık gebeyim 2 3 saattir karın ağrım var ve vajinama vuruyor doktor kontrolümde 2 hafta sonra korkuyorum yaşayan var mı?
Bal_1604 bskts26 rahim büyüdüğü için de olabilir bende 2 gün önce yaşadım bugün geçti 25 haftalık hamileyim birde bence korkmayın kanamaniz yoksa
bskts26 Bal_1604 çok şükür kanamam yok ilk gebeliğim olduğu için fazla kaygılıyım teşekkür ederim içim rahatladı
Bal_1604 bskts26 😌 inşallah şimdi iyisinizdir ara sıra oluyor böyle şeyler benimde ilk gebeligim fazla takmamaya soğuk kanlı olmaya çalışıyorum