Kızlar dün dr gittim 2 cm açkk dedi
Alltan muayene sonrası lekelemmem oldu
Bugün azalmış dr bu konu hakkında ilişkiye sık devam et haftayada kontrole gel dedi
bol bol yürümeliyim açık dahada artsın diye yoksa akışına mı bırakmalıyım kimileri eğil kalk merdiven in çık diyor ya normalde zaten yapmamız gerekiyor ama ben ekstra çaba sarfetmelimiyim yoksa kendiliğinden açılmam olur mu
37 haftalığım