Sizlere birşey danışmak istiyorum şöyle anlatayım bir önceki kontrolümde bebeğimin adetime göre haftası 11+1 di doktorumda ultrasonda bunu doğruladı evet 11+1 dedi fakat bu sefer gittiğimde 13+2 dedim ama doktorum ultrasonda bakıp hayır bu 13+5 14 haftalık dedi bu nasıl oluyor neden haftası değişik görünüyor ben şimdi uygulamadaki haftayı mi takip edeceğim doktorun dediğini mi adetine göre ve uygulamaya göre haftam 13+4 bu gün