NermininDumbulu busraklcaka doktor damakta yok dedi, sadece dudakta var sol tarafta. Hakan doktorada bakıyorum deminden beri.çok iyi işinde gerçekten. Ama ben başka ülkedeyim , bulunduğum yerden iyi birini bulmam lazım.
busraklcaka NermininDumbulu damakta yoksa cok şükür o zaman belkide cok ufak bı yarıktır beslenmesinede mani olmaz damakta olmadıgı için gönlünüzü ferah tutun işiniz daha da kolaylaşıyor 🥰
Ahsensena Dygdmr NermininDumbulu merhaba ben de 30 haftalığım bebeğim detaylıda hiç yüzünü göstermedi doktor 3.bakışında yarık dudak dedi. Başka bir doktora göründüm oda çift taraflı yarık dedi ama 30 haftaya kadar hep yüzünü gizledi bebeğim. Öğrendiğimden beri çok kötüyüm rabbime dua ediyorum yanılan doktorlar olsun diye… siz doğum yaptınız mı bu süreçte neler yaptınız sizle konuşmak isterim.
Dygdmr NermininDumbulu NermininDumbulu inşallah herşey çok güzel olur sizin için Allah yardımcınız olsun 🤍
busraklcaka NermininDumbulu figen hanımın kendisinin girdiği ameliyatların sonucu güzel ama genelde asistanları giriyor ameliyata o yüzden hakan agırı tek geçerim
Toprak95 NermininDumbulu evet yaptırdım normal çıktı sorun yoktu şimdi burun kemiği için öyle diyince kafam karıştı canım sıkıldı o bölüme randevu bulamadım napcam bilmiyorum 🤦♀️
gokcetugumm Toprak95 ikili test yapmışmiydiniz peki orada çıkardı zaten bütün kemiği de ölçülüyor zaten