efem1 maşallah 🥰 benimkide riskliydi 18. Haftamda önlem amaçlı atılan ilk serklajım attı. 22.haftamda Açıklık oldu kese bile çıkmıştı. Acil serklaja aldı doktor yine ama dedi çok riskli o riski göze aldık yaptırdık.9.günüm bugün ama bu serklajda ben de kanama oldu kasılmalarım oldu ilkinde hiç öyle şeyler yaşamamıştım sen de oldu mu öylesi şeyler ?