Dnzygv Kızlar şuan gebeliğimin 13+2 haftasındayım 2 kg dan fazla aldım gibi akşamları özellikle ekstra şişiyorum sizde de böyle mi kaç kg aldınız
Hamalp Dnzygv 26+4 deyim 2 kilo aldım ilk 4 ay hiç bisi yiyemedim için. Diğerlerinde 20 2.bebegimde 15 kilonalmistim doğuma kadar. Bunda 10 alsam çok iyi olur o bile cok
hulya1406 Dnzygv 30 haftalığım 2,5 kilogramdım 1 kilo daha almışım 3,5 kilo almış oldum. diyetisyenim tam beklediğimiz gibi dedi 😌
Dodomoms 16.haftafayim 13 de birden 2 kilo almıştım o geri gitti hamile kaldığım kilodayım şu an 61. Ama ben yiyemiyorum ağzımda kötü bir tat var zevk alamıyorum yani önceki gibi olsam alırdım kesin
Tugraseda cagla9094 ya sizinle cok aynıyız hep merak ediyorum benle aynı gün olanlar napıyo cinsiyetleri ne noluyo falan🥹
cagla9094 Tugraseda Cinsiyetimiz erkek teyzesi bir sıkıntımız yok çok şükür pazartesi kontrolümüz var senin nasıl gidiyor
Tugraseda cagla9094 bizimde erkek 👼🏼 Yarında biz kontrole gidicez detaylı ultrason tarihini bekliyoruz allah hayırlı haberler duyurur inşallah🫶🏻 6 senenin üzerine 2. Bebek olunca biraz heyecanlı biraz endişeli geçiyo 🥹
cagla9094 Tugraseda Hayırla sağlıkla gelsin inşallah ☺️ benim ilk bebeğim çok heyecanlıyım hayırlı sağlıklı bir evlat olsun inşallah🌸
nevzatbaskomser hulya1406 Kaç kiloyla hamile kaldınız. Ben de 30+3üm 3 kilo aldım, kilolu olmama yoruyorum az kilo almamı
Zerenismom SevgiKNGR ilk 3 ay çok zorlandım 2 aydir yiyorum ama yedigim sadece bebeğe yarıyor birde surekli ishalim ve bu beni çok zorluyor