pelsin72 ben nerdeyse bütün hamilelik boyunca yattım😂 risk yoktu kendi üşengeçliğimden tamamen😀 38. Haftada yürümeye başladım ama yorulana kadar yürüdüm. Günde 6-7 hurma yedim, evde de tv izlerken squat ve tuvalete oturur gibi yaptım ama bunlar 5-10dklık şeylerdi. Tam 39+0da çok kolay bir şekilde doğum yaptım, sancı başlamasıyla doğurmam 2 saat sürdü☺️ inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız