Seher1316 Merhaba hanımlar. Bebeğim 35 haftalık dünyaya geldi normalde 4 aylık olması lazımdı ama doğumuna göre şu an 5 aylık. Ama ayaklarını basmıyor yere. Doktorum Bir sıkıntısı yok dedi. Böyle bir şey başına gelen var mı acaba bu duruma çok üzülüyorum.
mekselinaa Seher1316 Benim yeğenimde öyleydi canım böyle ayaklarının üzerinde dik tutmak isterdik dizleri bükülürdü basamazdı ama 2 3 aya geçti oda 4 5aylıktı doktor her bebeğe göre değişir normal demişti şimdi maşallah totosunda karınca var yürüyerek girmediği yer yok 🤭💜
Seher1316 NobleMom arkadaşım ile 1 gün aralıklı doğurduk onun bebeği basarken dimdik. Etrafımda bebeğimle aynı olanları görüyorum ama baya basıyorlar bu yüzden sıkıntı mı var diye düşünüyorum
NobleMom Seher1316 Her çocuğun gelişimi farklıdır. Lütfen çocuğunuzu başka çocuklarla kıyaslamayın. Bir sorun olsaydı doktorunuz farkederdi zaten 🌸
PrensesAnnesi- Bunun için çoook çok erken aahhh ah analık işte insan her şeyi düşünüyor en başta bende böyleydim şu şöyle mi bu böyle mi diye her şeye vesveseleniyordum sakin kalın Allahım sağlıklı hayırlı uzun ömür versin çocuklarımıza inşallah ☺️💐