anneoluyoruuumm16 Zeyna27 bu testlerde hiç kuruma çizgisi görmedim canım. Kaset testte gördüm. Kan ver bence
Zeyna27 zeynozey canım ilk 10 dk bi hayali çizgi görür gibi oldum gözüm yanıldı sandım o yüzden bıraktım dışarı çıktım
Tubasade Bende adetime 4 gün varken yaptım böyleydi adet 1-3 arası geçice yapımca daha belirginleşti kanda da belli oldu hamileliğim
zeynozey Zeyna27 banada öyle oldu🥲 beta 16 ile öğrendim böyle bi çizgi sonrası 🫶🏻 kan ver canoo insallah vardır:)
Tubasade Zeyna27 evet ben bundan bi kac tane aldım ertesi gün kan verdim değerim 16ydı adet gecikmem yoktu değerim 16 cıktı biraz daha beklemek istedim aradan 6 gün geçince tekrar kan veridm 296 ta yükselmişti değerim
Esmer0 Zeyna27 adetim pazar günü olması lazım erken gebelik testi varla yok arası çıktı 4 gün önce de yaptım birsey çıkmamıştı
anneoluyoruuumm16 Zeyna27 benim 3 gün gecikmem vardı kanda 4.88 çıkmıştı bu testte negatif çıktı. Bence vardır umudunu kaybetme
Zeyna27 anneoluyoruuumm16 ay bilemedim 10 dk içinde çok hayaliydi gözlerim yanılıyordur dedim dışarı çıktım şimdi bayağı belirgin