26-27.haftalarımda istanbul-berlin, berlin-barselona, barselona-istanbul şeklinde 9 günlük bir tatil yaptık. Biraz karnım belliydi benim uçağa binerken hosteslere söyledim hep.Türkler de yabancı hosteslerde çok yardımcı oldular. 4 saatlik uçuş da sürekli oturma yürüyüş yap arada demişti doktorum, 40dkda bir wcye gittiğim için yürüyüş yapmış oldum 🤭 inişte kalkışta vs hiç sorun olmadı, hamile değilmişim gibi uçtum diyebilirim.