Selam kızlar. Eşimle ortak kararımız Ahsen Lina isminde hem fikiriz. Bebeğin ismini sorduklarında söylüyorum herkes bir tepkili. Milletin bilip benim bilmediğim ne olabilir kafayı yicem o kadar araştırıp onayladık ismi. Artık bir süre sonra ağlama noktasına geliyorum kimseye begendiremiyorum. Pozitif-negatif düşüncelerinizi merak ediyorum isim konusunda. İnsanlara nasıl tepki vermeliyim tecrübeli annelerden beni yönlendirmelerini rica ediyorum.