Merhabalar herkese, benim ilk gebeliğim 15. Haftadayım, devlette bir doktora gidiyorum o da hiçbir şey söylemiyor ultrasonda bakıyor sadece hiçbir şey anlatmıyor ne yapmalıyım hiç bilmiyorum hangi vitamini kullanmalıyım söylemedi hiç, hiçbir bilgilendirme yapmadı illa özele mi gitmemiz gerekiyor takip için aynı durumu yaşayan var mı