Kızlar selam , 13 haftalık hamileyim. Düzenli olarak tüm vücuduma lazere gidiyordum hamile kalmadan önce zaten bırakmıştım ama ara sıra tarama alıyordum. Şimdi sadece yüzüm için gitmek istiyorum çok kısa sürüyor 5 dakika kadar anca , doktoruma soracaktım kontrolde yine unuttum bilgisi olan var mı , bu konuda tecrübesi olan vs herhangi bir riski ve olumsuz sonucu varmı acaba ?