Gzm__ iki doğum şeklinin de kötü hikayeleri var,bu kadar olumsuzu düşünme ki hayatina çekme lütfen.Spinal sezaryen oldum doğumla ilgili hiçbir travmam yok,ancak emzirme ve covid ağır lohusalık geçirmeme sebep oldu.Yani herşey olacağına varıyor,hiç beklemedigin planlanlamadığın şeyler yaşıyorsun bazen.
Doğum seklin nasıl olursa olsun hikayenin sonu çok güzel 🐣