Aliss61 Kızlar betam önceki gün 7,60 çıktı dün tekrar verdim 9,93 çıktı artışı az mı normal mi sizce bidaha cumartesi günü vericem ?
guzelanne01_ Aliss61 ben doktorun ağzından duymadım canım ama burda kızlar yazıyor %60 artış olması gerekiyormuş Ben bir kere veririm birde doktorlarımda hiç istemedi tekrar tekrar
Aliss61 guzelanne01_ ben adetime 5 gün kala test yaptım silik çıktı sonraki gün kan verdim işte 7,60 çıktı sağlık ocağında sonra doktora gittim tekrar kan istedi benden verdim 2 gün sonra yine gel dedi bakıcaz