Arkadaslar merhaba,13 haftalık gebeyim ,3 gündür süren ishal’ im var malesefff😞 herseyı denedim geçmiyor bir türlü , günde 1 yada 2 kere lavobaya cıkıyorum sadece, arada karnıma da kramp gırınce kötü oluyorum , önerileriniz varmı acaba ? Bebeğe bir zararı varmıdır .