Devlette kasın doğuma gidiyorsun onlar seni kasın doğum servisine gönderiyor orada eşinden kan alınıyor veya daha önce hastanede kan verdiyse senden kan alınıyor 15-20 dk sonra iğne ile hemşire gelip kalçadan iğne yapıyor 15 dk tedbir amaçlı serviste kalıyorsun imza verip çıkabiliyorsun ücret yok