Gayekaragoz Kızlar tiroit bende önceden vardı. Kan değerime bakıldı yine yüksek çıktı ve ilaç kullanımına başlayacağım. Bu süreçte neler yapmam gerekir? Biraz üzüldüm çünkü 😔
201520202023 Yapıcağın tek sey ilaçlarını aksatmadan icmen ve duzenli dahiliye yada endokrine gitmek ilaçların dozlarını onlar ayarliycak çünkü bende troid hastasiyim 4 yıldır ikinci hamilelgimde ilac kullanmaya basladim suan üçüncü hamileligim