Benim de temmuz ortası ya da sonu gibi doğumum. Trendyol milladan 2 tane önü düğmeli pijama takımı aldım, evde de giymek için. Hamile ya da lohusa diye aramadım. Normalde s giyiyorum, m aldım, bedeni göbekliyken olsun, salaş dursun diye.
Bir tane de luvmabelly’den hamile/ emzirme özellikli gecelik aldım. Hastanede çatı muayenesi yaparken sürekli pijama çıkar giy, uğraşmamak için gecelik olsun dedim. Bir de sıcak olacak malum, yine evde efil efil giyerim diye düşündüm.
Ailelerimizden uzakta yaşıyoruz ve ilk torun iki taraf için de, o yüzden babalar da kesin gelecek. Onların yanında rahat edeyim diye ikisi de kısa kollu. Göğüslerim büyüdüğü için askılı ile rahat edemem dedim 😅
Normal doğum istiyorum ama olur da sezaryen olursa gecelikle daha rahat ederim, dikiş yerine baskı olmaz diye de düşündüm.