Devlet hastanesinde başka kimseden randevu bulamadığım için kendisine randevu aldım. 2 dk baktı ekranda kendim bebegin kalp atışını ve ölçülerini anladım tek kelime etmedi ve muayeneyi bitirdi. Bebekle ilgili hic bir sey soylemedi.Bu kadar ilgisiz başka doktor görmedim. Kimseye tavsiye etmiyorum. Zaten kendisine randevu kolay bulunmasından anlamaliymisim