Yassey Benimde evvelinde bir kimyasalım olmuştu, yine dayanamadım regliden önce öğrenmiştim o 1 gafta beta takibi bana zehir gibi geçti. Burası yeri geldi bana çok güzel bilgiler kattı yeri geldi fazla stres oldum korktum. Kese gözükene kadar gözükecek mi, kalp atışı duyana kadar duyulacak mı. Sonrasında hissedene kadar Allahım sağlıklıdır inşAllah siye dualarla gidiyorum kontrole. İnan hatim indiriyorum resmen kontrole giderken, 9+2 haftalığız Allah’ın izniyle. Rabbim hepimizi sağlıkla kavuştursun, olmayana tez zamanda sağlıkla nasip etsin. Bu yol çok endişeli ve zor ama sonunda sağlıkla kavuşalım bebişlere inşAllah 🥰