Hilall_ Salgın var sanırım dikkat etmek lazım, çok geçmiş olsun 💐 2 haftadır bende çok kötüydüm. Önce boğaz ağrısıyla başladı sonra grip gibiydi. Son 1 haftadır da öksürükle uğraştım. Hiç geçmicek gibi çok kötüydü bir tek bal, toz zencefil, karabiber ve limon karışımı iyi geldi. O birazda olsa uyutuyordu yoksa öksürmekten uyuyamıyordum bile.