edaerturk Mother-s mutlaka doktora git, iğne vurup, ilaç başlatıyorlar. Kan uyuşmazlığın var ise mutlaka doktora gitmen lazım zaten onun da ayrı bir iğnesini vuruyorlar. Hiç korkma morelini yüksek tut bol bol dınlen inşallah geçer
sevaldqn1 Mother-s kanama alanın vardır büyük ihtimalle benim de o haftalarda oldu ve ilac kullanır kullanmaz geçti hemen ve 11. Haftadayım şuan çok şükür doktoruna git danış 🌸
Cerkes6019 Benimde öyle oldu doktora gittim hemen acil doktoru düşük olabilir dedi inanamadım degerlerim güzeldi çünkü kadın doguma gittim daha bebegim oluşmadı yani doktorda oluşmayan bebek nasıl düşecek korkma dedi progestan yazdı onu kullanıyorum Sende geciktirme git korkma
Mother-s Cerkes6019 gittim banada aynı ilaçtan verdi yarın polikliniğe gel dedi ultrasonla bakacak sanırım ama değerlerimde bi sıkıntı görmediler düşük riskim var da demediler umarım yarın da herşey yolunda gider ❤️🙏🏻
Mother-s edaerturk kan uyuşmazlığım yok tahlillerim temiz çıktı ne olur ne olmaz progestan verdi kullanmaya başladım değerlerimin iyi olduğunu söylediler yarın polikliniğe gel dedi muhtemelen ultrason ile bakacak doktor umarım kötü bişey çıkmaz . Moral verdiğiniz için teşekkür ederim güzel annişler 💐🙏🏻
Krcn001 edaerturk kan uyuşmazlığında ne oluyor ki o bahsettiğiniz iğne sonraki haftalarda olmuyor mu.
Mother-s sevaldqn1 gittim acile beta hcg değerime baktılar 1308 çıktı kan değerlerim iyi çıktı Progestan verdi kullanmaya başla bi sıkıntı yok dedi umarım sorun olmaz 🙏🏻
Krcn001 Bende de oluyor aynı durum 5. Haftamdayım bu hafta başladı ve lavabodan sonra görüyorum günde bir. Doktora sorduğumda kırmızı kan değilse korkma demişti.
Mother-s Krcn001 bugün ultrasonla baktı doktor 1308 beta ile kese görünmez zaten dedi görünmedi de. Değerlerimin ilerleyişi sağlıklı gebelik gibi duruyor ama progestana devam et haftaya tekrar gel dedi ilacı kullanırkende kanama az da olsa olurmuş öyle dedi
Krcn001 Mother-s benim kese göründü 5+2 de etrafında kanama alanı da yok sağlıklı demişti. Bugün tekrar gideceğim lekeden sebep. Ama genelinde oluyor sanırım endişe etmenize gerek yok bir şey olmaz Allah’ın izniyle.
Mother-s Krcn001 haftaya çağırdı doktor inşallah görünür kese teşekkür ederim bebeğinizi Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻🙏🏻
Mother-s Harvicell gittim değerlerimde bi problem yok ilaca devam et dedi haftaya tekrar gideceğim ilacı kullanırken de gelebilir hafif hafif korkma dedi
edaerturk Krcn001 kan uyuşmazlığınız var ise herhangi bir kanamada hemen kan uyuşmazlığı iğnesi vuruluyor. Ben oldum mesela o yüzden söylemek istedim, tabi Doktor’un yapardı mutlaka sende gerekli olsaydı
Krcn001 edaerturk bizim de kan uyuşmazlığımız var sordu bugün ama bu dönemlerde kanama normal dedi kesede bir sıkıntı yoktu. Bilemedim 🤷♀️
edaerturk Krcn001 doktor daha iyisini bilir tabi ki , aklını bulandırma sen benim yüzümden, belki bende farklı bir durum görüp vurmuştur.