Aslksp Merhaba arkadaşlar. 22 haftalık olduk dün detaylı ultrason girdim herşey yolunda ve sağlıklı bebişimiz çok şükür. Sadece bebeğin kalbinde beyaz minik bir leke vardı. Doktorum başka bulgular olmadan tek başına o lekenin bir hastalığı vsyi işaret etmediğini belirtti. Bazı bebeklerde görüşebiliyormuş. Hamileliğin son haftalarında veya doğduktan sonra kaybolabiliyormuş. Ama yine de kafama takıldı işte. Karşılaşan var mı böyle birşeyle acaba...
Cansu10 Aslksp canım burda en çok açılan postlardan birisi bu 10 gebeliğin 8 inde çıkıyor sanırım doktorunda tek başına birşey ifade etmez demiş bir doktora daha git istersen için rahatlasın sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
Zeynepsa Aslksp bende de vardi o canim. Takma hic kafana. Doktorum asya kokenli oldugumuz icin oluyor o kaybolur dedi.
Heaven1708 Aynı şey benim bebeğimin kalbindede vardı. Doktor tek başına bulgu bişi ifade etmiyor dedi. 32 haftada kaybolmuştu parlaklık. İçini ferah tut canım🤗
Aslksp Zeynepsa Teşekkür ederim canım. Evet görülüyormuş bazen doktorumda üstünde bile durmadı önemli bişey görmediği için ama biz işte illaki takıyoruz. Gönlüm daha ferahladı şimdi sağolun kızlar 💟